Saturday, December 15, 2012

The Birthday Girls

Semalam kitorang ada buat birthday party untuk birthday kawan aku, Pnut (nama sebenar dia Sarfina). Dan gabungkan sekali jugak untuk birthday kawan lagi sorang, Tengku October lepas. Jimat sket la kan bila gabung. hihihi. Macam biasa la bab makan-makan ni aku memang suka. hehe. Buat potluck, semua orang bawak makanan. Kira surprise party jugak sebab ada part yang kitorang surprise kan dia. Sweeet sangat aku rasa. hehe.

Dan semalam aku bawak sambal tumis yang pedas giler. Aku tak tau yang cili kering kat sini jenis yang pedas tu. Kalo kat Malaysia kan tak pedas. Aku pon masak ler sekali pedas gile. Aku bawak jugak la kan. Kesian kawan aku makan sampai berkaca mata. Ampunnn. Sambil-sambil makan kitorang layan movie sekali. Lepas tu macam biasa la, amek gambar mesti ada. hehe


Menu

Konon-konon mula2 takde kek. Letak lilin atas jemput pisang. hehe

The birthday girls and the surprise!! Weee

With lovely friends!!

Us. We had fun.

happy faces!

Sesi potong kek

The birthday galss

Nah satu gambar animated dari kami from Sheffield. hahaha.