Saturday, June 16, 2012

Buat Animated Image

Hee entah kenapa tiba-tiba semalam teringin nak try buat benda ni. So aku pon carik la tutorial macam mana. Aku buat ni guna photoshop. Senang je rupanya. Aku ingatkan susah. So ni la beberapa gambar yang aku dah try. Kelakar la pulak tengok gambar gerak ulang-ulang macam ni. Gambar lecturer aku kat bawah sekali tu paling epic :p





Sebenarnya ada lagi satu gambar aku buat. Gambar lompat-lompat. Tapi taknak letak sebab jadik hodoh gila bila buat jadik macam ni. Ok tu jer kot. Kalau nk try korang google je la tutorial eh. Ada banyak. 

Bye