Wednesday, May 23, 2012

Photobook GOP London

Cover depan
Akhirnya sampai jugak aku punya photobook yang aku tempah kat Pixajoy. Baru sampai tadi. Excited jugak nak tengok. Aku siapkan benda ni agak rushing jugak la ye la dah nak expired aku punya voucher groupon tu baru terhegeh-hegeh nak design album tu. Overall ok la puas hati cuma kat cover depan tu tulisan GOP London tertutup sikit huruf N. Maka jadi GOP Londo. Kat mana tah Londo tu kan? haha. Salah aku jugak kot sebab tak adjust bebetul. Hee. Dan cover belakang aku design macam tak lawa sangat. Nak cepat masa tu. Apa-apa pon ok jer la. Ada la jugak kenangan aku kat sana diabadikan ke dalam album. Best sikit ye dak tengok kat album camni. 

Harga photobook ni RM75. Harga asal RM155. Kalau korang pon nak buat macam ni boleh la beli kat groupon sebab deal macam ni ada banyak. Kadang-kadang dari Photobook, Pixajoy. Macam-macam syarikat ada. Kalau malas nk design sendiri diorang dah sediakan pre-designed theme template. So tinggal nak masuk-masukkan gambar jer.



Kalau nak tengok full version punya, boleh la klik kat sini,