Thursday, May 17, 2012

Pelajar Semangat

Malam tadi aku tak tidur. Kenapa tah tak boleh tido. Dalam pukul 9am baru aku boleh tertido. Bangun-bangun je tengok2 dah pukul 1pm. Dalam hati memang dah lambat dah sebab ada kerja fito tak siap lagi. So beria nak siapkan sampai pukul 2.15pm baru gerak g kelas. Kelas kol 2pm. Sampai-sampai kelas tengok takde org. Ingat kelas tukar tempat. Sebab hari tu Prof cakap macam nak pergi lab. Aku pon cakap kat Lina, kat lab mana sebenarnya. Jom la kita carik satu-satu lab kat fakulti ni. Kalau nampak moto diorang ke kereta kat situ la. Gigih kau.


Tapi takpela call je dulu. Call Ika tak dapat, call Has tak dapat. Call Nadia dia ckp kat blik (dalam hati aku dia ponteng kot), last sekali call caol. Dia ckp kat bilik gak, terus aku tanya ko ponteng ke, ke kelas cancel ni weh.
 
Then caol cakap, kelas kol 3 la wehhh.

Huuu semput~ Buat penat aku siap awal-awal. Terharu Prof kalau tau aku semangat macam ni. Yang aku peliknya Lina pon ingat hari ni kelas kol 3. huhu motiff sangat.


Gmbar tadi. Hee pakai tudung bawal buat macam shawl.

Okbai.