Tuesday, November 22, 2011

Switched At Birth


Aku sekarang tengah addict tengok cerita ni. Akak aku yang suggest hari tu dia kata cerita ni best. Sekali aku tengok, terus melekat tengok. Hehe. Terus habis aku tengok dari episod 1 - 10. Dengan Lina sekali suka tengok cerita ni jugak. Tapi baru sampai episod 10 je. Aku carik episod 11 tak keluar lagi pulak.

Menceritakan kisah dua gadis remaja yang tertukar kat hospital masa diorang dilahirkan. Bay Kennish membesar dalam keluarga yang kaya dengan dua ibu bapa dan adik, Daphne Vasquez, yang kehilangan pendengaran (pekak) sejak kanak-kanak disebabkan kes meningitis, membesar dengan seorang ibu tunggal di kawasan kejiranan miskin.

Ada certain part dalam cerita ni sedih jugak. Aku suka kat sorang pelakon lelaki ni, Sean Berdy.


Dia ni pekak sejak lahir. Kira in real life pon dia pekak jugak. Dalam cerita ni dia bercinta dengan Bay Kennish, girl yang cantik tu. Sweet sangat. hehe