Sunday, April 24, 2011

Gathering UTM Bloggers

Petang tadi aku pergi gathering blogger UTM kat Tasik Ilmu. Saje la join sebab asik study je kan. So nak release tension la sikit. Lagi pon, boleh la kenal dengan ramai blogger UTM yang lain. Ramai lagi yang aku tak kenal rupanya. Yang pergi tadi pun hanya beberapa orang je yang aku kenal, Lina, Hasrol Nizam, Ishak, Aan, Nabil Potter, dan Uzair. Yang lain tak kenal. hee. Actually ramai kawan-kawan aku kat UTM ni blogger jugak. Tapi ramai yang tak boleh datang tadi. Kalau tak mesti ramai gak yang pergi gathering ni. So yang ada tadi dalam 15 orang macam tu kot. Tapi takde link pulak semua yang pergi tadi. So nanti bagi-bagi la ye link korang. Boleh la aku terjah jap lagi. Gathering ni sekejap je sebab dalam pukul 6pm tadi baru start. So ada masa sejam saje. Memang sekejap sangat. Tapi apa-apa pon. Enjoy :)


Ok jom tengok gambar. Aku takde dalam gambar. Kat camera orang lain baru ada. hee









 Nice to know all of you ^_^