Tuesday, April 12, 2011

Blogshop best untuk beli shawl


Sememangnya aku adalah seorang penggemar shawl. Memang sejak dua menjak ni aku akan pakai shawl je kalau nak ke mana-mana. Kalau time malas, aku pakai tudung syria je. Sebab senang, sarung jer. Tudung bawal dah lama jugak aku tak pakai. 


Ada jugak yang bertanya kat aku, kat mana aku selalu beli shawl. So hari ni aku nak share sikit la tempat yang aku biasa beli. Aku memang beli online je. Senang. Klik-klik je terus sampai. Akak kat pejabat kolej aku pon dah kenal muka aku sebab selalu amik parcel kat sana. Hahaha. 

Ok tempat yang aku banyak beli adalah kat blogshop 


Kat sini memang banyak sangat shawl cantik menarik tertarik kau memang da bomb sampai rambang mata nk memilih. Aku paling suka design paisley dan songket. Kat sini memang banyak design tu. Memang kena cepat-cepat order sebab selalu sangat dia sold out. Shawl kat sini agak exclusive jugak la. Sebabnya design yang diorang jual agak lain dari yang lain. Kira tak jumpa la design ni kat kedai-kedai shawl mahupon blogshop shawl yang lain. Kan biasa kalau shawl-shawl ni design semua sama je kan. Kat blogshop ni ada design tu, blogshop tu pon ada gak, kat kedai pon ada gak. So macam semua orang pon pakai design yang sama. So kat sini, korang boleh la beli if nak shawl korang tu lain dari yang lain. Cewah. Kalau dah cantik, harga mestilah cantik jugak kan. Harga shawl kat sini antara RM 20-RM35 camtu la. Jom tengok shawl2 ni. 




See? Cantik kan semuanya. Ni antara yang aku paling minat la coraknya. Banyak lagi yang cantik-cantik. Tapi hanya beberapa jer yang berjaya menjadi milik aku. huhuhu. 


Blogshop yang kedua aku selalu beli adalah kat 



Kat sini pon banyak gak shawl yang cantik-cantik. Rasa macam nak beli semua je. Kalau ada duit aku borong terus. Haha poyo kan aku. 






Ok dua ni je la blogshop yang aku nak share hari ni. So korang boleh la terjah ke blog diorang ni okay.

shawl dari THC