Wednesday, December 29, 2010

Malaysia vs Indon

Tahniah buat pasukan Malaysia sebab dah menang 3-0 ke atas Indonesia. Memang terbaik lah diorang. Tapi pihak Indonesia terutamanya rakyat dan media diorang still tak puas hati atas kemenangan Malaysia. Siap gaduh-gaduh semua. Relax la. Its just a game.

Tatau la macam mana team Malaysia untuk perlawanan kat Indon nanti kalau Malaysia yang menang nanti. Jangan kena pukul dah la. Mesti ramai penyokong indon kat sana tu nanti. Aku pulak yang takot. Alahai.

Apa-apa pon jom sokong Malaysia supaya menang Piala Suzuki ni. Yeahhaa!! #lovemalaysia