Wednesday, November 10, 2010

Wahai Pembaca Blog yang Baik Hati

Hai semua. Minggu ni adalah minggu exam aku. Paper start jumaat ni dengan subjek yang banyak menghafal. Jadi doktor la aku sekejap. hehehe. Lepas tu kan, dalam minggu ni jugak, bilik aku dah dekat 6 kali black-out. Di ulang sekali lagi, 6 kali yer kawan-kawan. Bertambah-tambah tension aku tau. Aku pun tak tau la kenapa dia asik black-out aje. Takkan tak bayar letrik kot.

Em tujuan entry aku ni sebenarnya, aku nak mintak tolong korang. Korang kan pembaca yang baik, kacak dan cantik jadi haruslah membantu aku ye. Apa yang penting, KERJASAMA!! (feeling wonderpets jap). Aku nak mintak tolong korang vote pic 'its putrajaya' kat link ni http://bit.ly/cbEx3z. Yang gambar jambatan kat putrajaya tu. Korang tengok la orang yang vote aku baru 34. Sedih kan. So if semua follower aku vote, dapat la naik kan ke almost 500. Itu pun kalau la.



Dan korang akan bertambah kacak dan cantik kalau tolong vote hari-hari. Sampai 27 Nov. Ok jangan lupa vote. Aku sayang korang!