Tuesday, July 27, 2010

Birthday Celebration


Dah lama dah birthday aku lepas, 13 Jun hari tu. Tapi baru sekarang wat celebration. Thanks to my room mate Nur Nazlina yang organized. Actually aku pon terlibat sama organize sebab bukan surprise party pon. hehe. Bukan aku seorang je yang sambut. Sekaligus 4 orang (Ika, Fiza dan Ubaid). Dua orang bulan Jun, dua orang lagi bulan Julai. Jimat belanja sikit kot. Celebration tu buat kat McD jalan belakang UTM. Memang meriah jugak lah sebab dekat 1 kelas aku yang datang. Thanks yer kawan-kawan. Dah lama tak sambut birthday macam ni. Last buat birthday celebration masa aku darjah tiga kot. 12 tahun yang lepas. Lama tu kan. Ok mari lihat gambar.
Ramai juga yang datang. Most of them kawan2 kelas.
happy birthday~
Saya, Zaza, Ika, Fiza, Lina, Ubaid dan Serol
Depan McD.
Sapa nak berkenalan dengan yang depan ni? Nama dia Zak (Kembar Aizat)

Masa nak tiup lilin. Boleh pulak aku tutup mata.
Serius kenyang gila.
during the game provided by McD
kawan baik
Cake yg sedap. yummy
Sekali lagi nak ucapkan terima kasih kat siapa-siapa yang datang, yang bagi hadiah dan semua-semua lah :)