Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru

Sempena sambutan hari guru pada 16 May ni, aku nak mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru yang telah mengajar aku sejak dari tadika sampailah sekarang. Memang tak terkira cikgu-cikgu aku ni. Al-maklumlah, dari kecik aku banyak sangat pindah-pindah sekolah. Meh aku nak share sekolah-sekolah aku dulu.

  1. Tadika Kampung Parit 13, Sabak Bernam. 1994
  2. Tadika Seri Kenanga Seksyen 17 Shah Alam. 1995
  3. SK Seksyen 17, Shah Alam. 1996-1997
  4. SRA Al-Irsyadiah, Seksyen 17, Shah Alam. 1997-1997
  5. SK Bukit Kangkar, Muar. 1998-1999, 2000-2001
  6. SA Bukit Kangkar. 1998-2001
  7. SK Lendu, Melaka. 1999-2000
  8. SMJK Pei Hwa, Muar. 2002-2004
  9. SA Sungai Edros, Sungai Mati 2002-2004
  10. SBPI Selandar, Melaka. 2005-2006
  11. Kolej Matrikulasi Johor. 2007-2008
  12. UTM Skudai. 2008-2012
  13.  
    1K at SK 17. With Cikgu Aisyah Rosni
2A1 at SMJK Pei Hwa, with Sir Azhar

5 Newton at SBPI Selandar. With Mr Liew and Cikgu Ros
Ni je la gambar-gambar kelas yang aku ada. Yang lain-lain dah hilang.Mana tah aku letak. hehe.

Sekali lagi aku ucapkan, Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru. Thanks to all my teachers :)

google pun sambut hari guru,comel.

With Love,
Nur Hidayah Isa