Thursday, April 01, 2010

Study Week

Study week kat UTM ni dah start 4 hari yang lepas since Isnin. Tapi kenapa apa yang aku study macam statik je nih. Tak gerak-gerak. huhu. Anyway, first paper aku untuk sem ni agak lambat. 9hb start. Start lambat so habis nye pon lambat la gak kan. Ni paper2 yang bakal aku amek sem ni. Memang banyak la gap antara paper. Kalo berturut2, mau kelam kabut jugak aku.

  9/4/10 - Hubungan Etnik
10/4/10 - Transport Process
15/4/10 - Organic Chemistry II
19/4/10 - Numerical Methods
22/4/10 - Chemical Engineering Thermodynamics

Paling mengantokkan baca etnik sebab subjek ni macam sejarah. Aku study subjek ni time nak tido jer. Wat bedtime story, terus leh tido lena pastu. Untung-untung terus mimpi soklan ape yang kuar. hahaha Yang paling susah subjek Thermodynamics tu. Tengok macam senang sebab open book exam, tapi susah gilerr kot.

Study week kali ni agak berbeza sikit ngan study week aku dulu2. Dulu aku study sampai lewat malam. Pastu bangun nye pon lambat ar. Matahari dah tegak baru bangun. Ish anak dara apa la nih. Tapi sekarang, kol 12 je aku akan cuba tido sebab tak nak bangun lambat esoknya. Hehe. Transformasi sikit. Ok dah2, study2..

jom buat notes~
p/s: all the best utk sume yg amek exam (^__^)