Thursday, April 08, 2010

Siapa kata aku malas?

katil tegang. sampai kalau syiling jatuh, siap
melambung balik. haha ok tipu. @UTM. 

tah kat mane la spongebob aku tu skrg. @KMJ.  

lipat mesti sama besar. petuanye guna kan 
buku masa lipat. (akak aku ajar).  

jarak antara hanger adalah 3cm. hehe. @kmj.  

meja stadi. tapi bape nk kemas sebab 
tengah study week. @UTM.  

hehe ni time rajin, kalo time malas tu lu pk lah sendiri. takde gmbar sebab kalo tgh bersepah, ada plak mood nk amek gamba kan. hee :)))

Sem depan aku dapat kolej yang agak baru berbanding kolej yang aku duduk sekarang. Boleh la nanti aku hias cantik2 bilik tu. Baru semangat sikit nanti. Kolej lama2 ni nk hias cantik-cantik pon nnti still nampak buruk jugak. Tengok je la dinding kat gambar yang 1st tu. Kolej Perdana, here i come!