Thursday, February 25, 2010

Photoshoot @Putrajaya

Banyak benda nak cerita kat blog ni tapi keadaan tak mengizinkan sebab busy sangat. Yela semua nak tangguh lepas raya cina, hambik ko bila dah naik cuti. Kelam kabut dengan assignments, quiz, presentation, lab report. huhu (T_T)

Arini aku just nak share gamba-gambar yang aku amik Sabtu lepas around Putrajaya. Aku gi photoshoot ngan junior masa kat sekolah dulu, Ainuddin. Dia tere bab-bab photography ni. So, boleh la aku belajar sedikit sebanyak dari dia. Thanks eh. Banyak gak input yang aku dapat. Dan inilah hasilnye. Jeng3.

sunset

Jambatan Seri Wawasan


masjid sultan mizan from seri wawasan bridge


masjid putra











Perdana Putra


and it was called yellow




bunga api at Wow! Putrajaya



Masa dah nak balik lepas shoot tibe2 je ada bunga api meletup. Sebab masa tu ada karnival Wow! Putrajaya. Tak tau pon akan ada bunga api. So ape lagi, shoot je la. Memang best sebab dekat sangat bunga api tu. Lama la jugak. Best2..

P/s: Pasal aku naik gunung nanti aku cite next entry.