Monday, December 14, 2009

Sehari di UTM

Tadi petang aku sampai UTM. Naik kete. Dah la tengah batuk, selsema nak demam sume. Tak larat nak naik bas. Alasan ke ni ha?

Sampai2 je kat UTM ape lagi, mengemas bilik la. Masuk2 je aku nampak tilam dah tukar. Pastu siap ada alas tilam yang belum dipasang. Bukan cadar, tapi alas tilam. So aku pon pasang la. Dah ar tilam gedabak, pastu alasnye tu plak jenis yang nak pasang macam bantal nye. Susah giler. Tertonggeng2 aku pasang. haha. Nasib takde orang nampak. Tatau la kalo ade orang skodeng ke. Lepas berhempas pulas akhirnye hampir siap di pasang. Tapi bile dah nak siap, alas tu tak cukup panjang dengan tilam plak. Tak muat. Sudah. Aku try la banyak kali, pusing sane pusing sini. Lipat sane lipat sini. Last2....PRAKKK... Terus koyak alas tuhh.. Mati aku. ahh lantak ar. Bukan orang kolej aku nampak pon kan..hihi. Korang pon senyap2 sudah.

Pastu kes seterusnya mase aku nak masuk toilet, aku nampak pintu tandas lak tercabut. haih. Ni bikin gua panas nih. Tak ada angin tak ada ribut, boleh tercabut?? Em, takde semangat la aku nak mandi nak gi kelas pagi sok. Baru ingat nak mula sem baru, dengan semangat baru. hihihi. Boleh terima ke tak alasan pintu tercabut terus takde semangat?

Pastu pulak, aku dapat tau jadual aku turut BERUBAH. Punye la beria-ia sem lepas aku manage jadual elok-elok kasik cambest. Banyak rehat, kelas start lambat.. Tup2 almost kelas aku sume start kol 8. haih. Mesti ada clash jadual ngan subjek lain kang. 1 keje nak tukar2 section lagi.

Esok takde transport nak gi kelas, kene naik bas la jawabnye. hehe. Pakcik drebar, jangan bawak laju sangat. Takut terlepas bas. hehehe.

okla, going to sleep. sok ade kelas. bye2...