Sunday, December 27, 2009

Salah Ke Kalau Aku Kurus?

Aku rasa aku takde lah kurus pon. Tapi aku pelik kenape orang sekeliling aku sume cakap aku kurus keding. Berat aku 46kg, tinggi lak 1.63m. Kalo nak ikut BMI memang aku underweight sebab 17.3 jek. Tapi aku rase ramai lagi kot orang yang lagi kurus dari aku. Tapi aku lak yang selalu jadik mangsa kritikan kalau aku pakai baju yang nampak aku ni slim. Panas jek aku dengar. Nak sangat aku gemuk ke? Kang kalo aku gemuk kang, terperanjat pulak. haha. Tapi aku stil taknak mengaku aku kurus sebab aku rase aku biasa je. Tak kurus dan tak gemuk. haha.


Masa aku pakai baju ni la ada somebody yang kutuk2 aku ckp aku kurus,
ada la gak lagi ayat2nye yang wat aku sakit hati smpai sekarang. huhu.
Kalo org yg berkenaan tu baca, sila terasa ye! haha


Aku makan banyak-banyak pon tapi tak gemuk jugak. Maybe sebab famili2 aku pon sume kurus je badan. Takde pon yang gemuk. Aku nak jugak naikkan berat dalam 50kg ker. Tapi tak pernah sampai. Paling berat aku dulu 48kg jek. Pastu turun tak naik2. Nak makan ape ha kasik gemuk..? Mungkin Dr Rozmey ada penyelesaiannye. wakakaka. Opps marah lak Lina(rumet aku) nanti..