Tuesday, December 01, 2009

Rubic

Akhirnya boleh jugak aku solve rubic yang dari dulu aku cuba tak boleh-boleh. Tu pon adik sedara aku yang ajar. Tere gile dia wat. Seminit lebih je dah siap. Aku solve around 10 minutes. Lame tak? hahaha. Takpela, amatur lagi kot. hihi. Em rupenye takdelah susah sangat bila dah tau cara-caranya.

sebelum


selepas

Buruk dah rubic ni sampai ada yang tercabut-cabut. Punye lah ganas aku main kn. hehe. Ni baru 3x3x3 nye rubic. Kalo 4x4x4 or 5x5x5 mesti lagi susah. Woh lagi 2 minggu je dah nak balik UTM. Tanak balik...

p/s: Happy birthday to my lil sis, Ima. Esok birthday dia yang ke-11.