Saturday, December 19, 2009

Peramah dan Pemarah

Aku memang seorang yang tak peramah. Aku jenis yang tak banyak cakap dengan orang yang aku tak kenal or baru kenal. I mean face to face la. Kalo through fb ke, blog ke boleh kot. Sebab kat alam maya, xde sape nampak. Cakap pon banyak. haha. Kire aku ni tak mudah nak rapat ngan orang. Nak kata aku ni pemalu tak jugak. hehe. Tapi cuma tak biasa nak sesuaikan diri kot. Kalo nak rapat pon ambik masa yang agak lama.

Bayangkan lah dengan budak depan bilik pon, dalam 1 sem kat UTM rasanye ada la 2 3 kali je bertegur. Memang jarang gile. Bukan aku ni sombong or ape, cuma segan. hehe. Jangan ingat aku sombong tau.Pastu kalo kat dalam kelas pon mase skola dulu, aku bukan la pelajar yang dikenali oleh cikgu2 aku. Sebab aku pasif je dalam kelas. Apa puncanya aku jadik pemalu sampai camni haa? haha

Tapi kalo ngn orang yang aku dah kenal, pot pet pot pet je keje. Banyak je menda nak cakap.

Lagi 1 aku ni seorang yang pemarah. Cepat je naik angin kalo ada benda yang tak kena. Kesian sape2 yang selalu jadik mangsa aku. Barang2 pon penah gak jadik mangsa, contohnye mouse laptop aku. Mase tu aku tengah bengang kot sebab takleh online, abis aku baling mouse tu sampai pecah. haha pastu nyesal sendiri sebab takde mouse nak guna. huhu. Aku gak yang rugi sebab kena beli baru. Em tu la susah jadik pemarah ni. Tah bila nak berubah :DD

with my room mates since sem 1 lagi. now dah sem 3.
Takde kena mgena gmba ni ngn entry. Saje nak letak jadik penyeri sikit. hee

Btw sem ni aku amek 8 subjek termasuk ko-q which are

  1. Transpot process
  2. Numerical Methods
  3. Organic Chemistry II
  4. Ethnic Relation
  5. Chemical Engineering Thermodynamics
  6. Fluid Mechanics Lab
  7. Kayak
  8. Organic Chemistry Lab
Banyak kan. hoho. Sape ade nota ethnic aku nak...