Tuesday, December 08, 2009

Gathering


Tadi aku gi gathering budak-budak sekolah rendah SK Seksyen 17, Shah Alam batch '89. Lama gila tak jumpa diorang2 ni semua. Dekat 11 tahun. Lama kan. Yela since aku darjah 3 sampai sekarang. Ada gak muka-muka yang aku ingat, dan ada gak yang tak ingat langsung walaupun penah sekelas. Hehe. Seronok la. Cakap pasal kesah-kesah dulu, cakap tu, cakap ni. Macam2 lah. Tapi tak ramai sangat yang datang. Around 20 camtu je.

Tadi mula-mula main boling kat Ole-Ole, tapi aku tak dpt join sebab datang lambat. Train la lembap. Hehe nak salahkan train plak ek, sedangkan aku 10.30 baru gerak. Gathering start kol 11. Memang pandai. Jauh gile nak gi Shah Alam dari Putrajaya naik train. Kol 12.30 baru aku sampai sana. Lama tak lama lah.

Pastu, lepas main boling gi Pyramid ingat nak tengok wayang, sekali takde cite best pon, so cancel aje. Then makan2 je kat Laksa Shack. Daripada boling sampai makan, one of my friend (siska) yg support semua. Dekat 400 gak dia habis. Thanx a lot yea ;) Pas makan lepak2 amek gmba kat sane, then g Dataran Shah Alam plak. Amik gmba jugak. Em macam tak banyak sangat aktiviti tapi kira okay la. Dapat jumpa2 balik tu pon dah kira ok sebenarnye.

My old skool mates. Dulu kecik2 je. Sekarang masing2 dah besar.

at Dataran

depan Sunway Pyramid

penat bergambar je. hehe

Among those who came

Girls friends.

Makan kat Laksa Shack

Itu je la cerita hari ni. Thanks to all. Nadia, Azliana, Shima, Meme, Niesya, Siska, Syikin, Rabiah, Asyraf, Shazwan, Zakuwan, Dila, Sharil, Sofhia dan yang aku tak sebut tu aku tlupe la nama korang. huhu. THANKS :)