Sunday, November 15, 2009

Apa yang aku buat cuti nih?

Bangun2 tido je aku ngadap laptop. Bukak fb pastu wajib tengok aku nye farmville, barn buddy, restaurant city, cafe world. huhu. xde mende lain dah nak wat. tu je la. lama2 rasa cam nak boring jugak tp dah xde ape nak wat, teruskan je la. Pastu kalo rajen skit, baca blog orang. Nak update blog malas. huhu.

Selain tu aku tengok tv sehati berdansa, awan dania and cite2 yg best kat astro tu. Tapi aritu 3 hari aku tak tengok tv. Ingatkan astro aku kena potong sekali wayar tercabut jek. hampeh. Penat je aku berpuasa 3 hari dari tengok astro. Tu pon adik aku yg 5 tahun tu perasan wayar tu tercabut, kalo tak, tertipu ar sume..

Result aku tak kuar sume lagi cume aritu baru kluar ko-Q ngn BI je. Bila tah nak kuar. Kompem teruk result aku. Adoi~ Redha je la.