Saturday, October 17, 2009

Salah Nombor?

Sejak dua menjak ni, asik ada orang salah nombor je call aku. Aku pon pelik. Aritu ada cina mane tah, call2 je dia speaking cina ngan aku laju2. Tergamam la aku sebab tiba2 je kn. Then aku cakap salah nombor, terus dia letak. haha dah malu ar tu.

Pastu kes seterusnya, orang ni asik miss call2 lak. Pastu aku text la tanye sape. Then die kate wk tukang. Dah pulak. Hahaha. Wak tukang mana lah ni. Pastu esoknye dia tak puas hati lagi gaknye, dia call pulak. Pastu dia tanye, ni bukan wak tukang ke? Aku pon cakap ar bukan. Ada ke patut call no aku nak carik wak tukang. Tukang apa tu aku tak tanye la plak. Hehe. Takkan tibe2 aku nak tanye lak kan. haha.

Pastu last sekali, semalam. Nombor ni miss call2 gak dulu before call aku. huhu. Aku biar je,then dia call. Aku pon angkat la. Dia carik sape tah ek aku dah lupe namanye. Sedangkan baru semalam kn. haha. Memang banyak makan semut aku nih..

Macam2 hal kan. Tah2 ada konspirasi jahat nak menentang aku. Tak pon diorang nak ngorat aku. Err terperasan lak..(-_-")

By the way, room mate aku Lina dah ada blog. So aku nak promote la blog dia kat sini. Sape rajin tu bukak la eh. Nur Nazlina


aku ngn Lina yang selalu dikatakan kembar.

p/s: Dah nak final ni aku asik tido lambat je. Tido lambat je dah nak final. Sape leh explain situasi ni.

ok la. babai ^___^