Saturday, October 03, 2009

Kesibukan Melanda

Minggu ni aku ada 3 test untuk di jawab. Di ulang sekali lagi, 3 test ye kawan2. Mau aku tak busy. Test 5, 6 and 10hb ni. Fluid Mechanics, Organic Chemistry dan Energy Balance. hmm pastu tak lama lagi dah nak final pulak. Asal aku rasa macam kejap je ek sem ni. Pejam celik pejam celik dah nak final. huhu. Dengan assignment punye deadline pon sume dekat-dekat. Generic skill fluid, report BI, presentation lagi. Banyaknye~~ Anybody, lend me your hand pleasee.

Sekarang ni aku online gune celcom broadband. Aku dh tau cara nak guna celcom broadband free. Abang aku ajar. hehehe. So dah takde masalah dah nak online. Tapi terpakse la kurangkan memandangkan aku busy ni kn..

Btw, aku dapat ko-q kayak sem depan. Tak tau best ke tak. Hope best la cam trekking. hihi

Doakan aku untuk test ni ok. bye~