Friday, October 30, 2009

Jom Tido

Hari ni aku tak tido langsung. Mata tak ngantok pon. Musim2 exam camni memang aku ada masalah sikit bab2 tido ni. Aku pon tatau la. Mungkin lari sikit sehari, then berlarutan sampai berhari2. Nasib baik ok jawab exam tadi. Cuba kalo tertido dalam dewan tadi, mau aku terjun dari katil bilik aku. hehe. Taknak ar terjun bangunan kn. Patah riuk lak kang.

Hmm aku baru je jual camera digital aku, yang NIKON S210 tu kat senior skola aku. Takdelah lama aku guna. Baru setahun je. Sayang gak nak jual. Tapi daripada takde orang nak gune, baik jual kan. Dapat gak faedahnye. hee. Aku beli 700++ pastu aku jual 350 je. Agak2 berbaloi tak? haha Tak berbaloi2 betul. Separuh harga tu. Tapi takpe la, kang mahal2 kang takde lak orang nak beli. Redha. Duit dah dapat tapi camera tak kasik2 agi. Tunggu la aku balik dulu eh. hehe. Apa cite tah camera lagi 1 kat rumah. Jangan dah jahanam budak2 ni keje kan sudah.

Ada 3 paper lagi bakal menyusul. Semua dekat2 plak tu. Hope everything's gonna be fine. Ganbatte Kudasai! ok bai, aku dah nak pengsan ni. nyte2! haha