Thursday, August 06, 2009

Karya Agung Adik Aku

Gambar ni aku amik kat buku sains adik aku, ima, yang darjah 5. Senyum sorang-sorang aku tengok gambar-gambar ni. hehehe. Kalo korang nak tau, lukisan adik aku ni lagi cantik dari lukisan aku tau. Aku memang takde bakat melukis. Ade ke patut aku nak lukis tangan orang tapi jadik cam kuih. hahaha. Patut ke ha? Memang tak patut kan. Tapi taknak la aku letak gambar tu kat sini. Malu aku nanti korang gelak. hehe~


panda ni ada tangan cam wolverine. mantap gile aa.


bersilang-silang kaki wolf ni. ekor sambung ngan kaki belakang.
aku nak bayangkan, cmne wolf ni nak jalan atau berlari?


ketam ni ok


ni monyet ke ape ni? tak dapat kenal pasti. tapi lawa jugak.
sebelah tu ular pon boleh, cacing pon boleh.


comel gak adik aku lukis.

Lukisan aku tak boleh letak kat sini. Private and Confidential. haha.
Bajet gile. Macam ada orang nak tengok je..