Sunday, August 16, 2009

Girls' Day Out. Supposedly....

Hari ni aku and member-member aku gi Skudai Parade main bowling. Pergi sana sebab Wanie, member kitorang yang kat matrik datang sini. Kitorang naik teksi je sebab hujan. Plan ingat nak naik moto je. Tapi apakan daya, the rain just envy with us. Baru ingat nak rempit. hahaha

Sementara tunggu teksi datang, kitorang camwhore depan blok. Bese lah kan, dak pompuan ni kalo dah jumpa camera, tak leh nak stop. Hujan menambahkan lagi keasyikan mengambil gambar. wehoo.

Kitorang main bowling 2 games. Hari ni aku main ala-ala mak cik je. Tah pape. Senang cite aku kalah ar. Asik nak masuk longkang. Hampeh tol. Mungkin hari ni bukan hari bertuah aku kot. cis. Tak sampai 80 pon. hehhehe

Lepas main, solat, makan, amek2 gmbar lagi then balik. Kat Skudai Parade ni bukan ada pape pon. So tak banyak la aktiviti yang boleh kitorang buat. huhu


lina and ika nak nasyid ke ape.


inilah trio 2-SKK. hehe


with my twin. lina


berentap main boling kat skudai parade
yang bola dia banyak dah pecah2. haha


aku paling tinggi. kikiki


bola-bola api. haha. asik berebut ngan ika nak bola yang ringan.

gaya bajet comel dari aku ngan lina. muahaha.

more photos at my facebook

p/s: mesti korang pelik nape aku letak supposedly kat atas tu. lu pikir la sendiri. hehe

til then,
bye~

NUR
UTM Skudai
3:57 am
16 August 2009