Monday, November 03, 2008

Finished Static Paper

huhu. mcm apa je aku jawab exam STATICS td. soklan susah bukan main. bukan aku sorang je cakap macam tu. semua orang pon cakap benda yang sama. adoi3. macam mana la pointer aku sem ni. cuak3~! hopefully atas dari 3.00. kalo tak, memang dah di kira teruk la. tanak tanak!

em, pasni, ari rabu ada paper bi. pastu jumaat e tech dengan c++ . pastu calculus, the last paper. sonok2! tak sabar nak balik rumah menghabiskan cuti selama 5 minggu. heaven gile. rindunya kat sarah. cuti ni dah macam-macam plan nak buat dengan member-member aku antaranya nak pergi
genting, sunway lagoon, ice skating and macam2 lagi lah.. hehe~ lina la beria ajak aku nak pergi ice skating. best3. lagi-lagi kalau time tu duit dah masuk. lg la best. ngeee ^^

ok got to go, wanna do some c++ exercices. huhu. wish me luck ok. bye!

love,
Nur